lördag 12 november 2011

Kissa rakt fram

När jag var barn brukade pappa kalla mig för pojken-utan-snopp. Jag förstod aldrig riktigt det där, men han såg så glad och nöjd ut när han sa det att jag antog att det var bra och då var jag också glad. Sen sjöng han den där låten "Jag kan nåt som inte du kan, jag kan kissa rakt fram, det kan inte du, hahahahahaha..."

Än idag är jag förbenad för att jag inte kan kissa rakt fram. Hur fan gör man det? Berätta hur! Jag vet att det ska gå. Jag har hört att man ska öva i duschen, men sen då? Lär mig och sen ska jag sjunga precis samma sak för farsan när han är gammal och grå och sitter med en kateter på höften. Då ska vi se vem som skrattar bäst. Hahahahahahaha...

3 kommentarer:

Pappa sa...

Du får inte låna min dusch om du ska öva på detta, vill ej användsa din heller om du inte sanerar den innan jag använder den. Skämt åsido gör som du alltid gjort nämligen:
SITT ALLTID NER PÅ TOASTOLEN.

GeishaQ sa...

Jaha, jag gör väl som pappa och sitter då. Men jäklarns vad fränt det skulle va om jag kunde stå å kissa in i en buske. Alltså en löv-buske.

Anonym sa...

De flesta tjejer kan lära sig att stå och kissa och styra strålen utan att blöta ner sig. Sära, lyft och placera ett finger på var sida under klitoris. Svårt för vissa, lätt för andra. Fortfarande en välbevarad hemlighet som stenålderskvinnan använde sig av