fredag 4 november 2011

Tillbaka till bloggen

Det har varit tyst ett tag och det beror inte på att jag är sur eller har mens. För övrigt kan man inte ha mens i 22 dagar. Och för det tredje är man inte sur när man har mens - möjligtvis dagarna innan. Det har jag på något vis förstått efter somliga oprovocerade utfall mot Andreas. Det är konstigt, men han lyckas liksom alltid göra allting fel precis under några dagar i månaden.

Jag vill inte minnas att det varit så förr, i yngre dagar. Det kan bero på åldern, men det kan även bero på att Andreas har varit närvarande de senast två åren. Och jag tror jag väljer det senare alternativet, för jag har otroligt svårt att erkänna att saker kan vara mitt fel.

Jag ville inte skriva nåt speciellt, bara att jag ska bli bättre på att skriva, och att jag inte har mens idag.Jag har heller inte inköpt någon menskopp. Om ni funderade över det.

Inga kommentarer: