måndag 7 november 2011

Vad ser din fitta ut som?

För typ en vecka sedan så frågade jag en kollega hur hon mådde och som svar på frågan fick jag veta att hennes underliv ser ut som en blomkålshuvud. Vad svarar man på det? Jag sa inte så mycket och då frågade hon om jag ville följa med in på toa och titta, vilket jag artigt tackade nej till.

Tilläggas bör att denna kollega är gravid och därav svullen i de nedre regionerna.

De senaste dagarna har jag dock funderat väldigt mycket på hur man ser ut om man har en blomkål till fitta och jag ångrar bittert att jag inte tog tillfället i akt och tittade. Jag siktar på nytt försök vid årets julfest, då kanske jag kan ta några järn och stilla min nyfikenhet. Risken är dock överhängande att jag aldrig mer kan äta blomkål.

Finns det fler lustiga fittor där ute? Hur ser din ut? Själv har jag hört att min livmodertapp ser ut som ett päron.

Inga kommentarer: