söndag 18 maj 2008

Männen i mitt liv

Alla vet ju vid det här laget att jag och Hugh gifte oss för en tid sedan.



Vad ni kanske inte vet är att jag har en rad pojkvännen på sidan om mitt äktenskap. Det är ingen fara, Hugh har sagt att det är ok då han reser så mycket. Men vad som slagit mig är att alla verkar vara såpastjärnor och att det finns en godbit finns i varje serie jag följer.



Sawyer har hängt med ett tag. Han är min bad boy som retas lite med mig i olika situationer men är som en gud när det kommer till passionerad älskog. A keeper.



Men det finns stunder då Sawyer kanske är lite väl brutal mot mig och då kommer McDreamy till undsättning med sina ömma ord och tron på den sanna kärleken.



Egentligen börjar jag tröttna på Michael, men eftersom han är så smart så kan det vara trevligt att ligga i sängen en hel dag med honom och titta på honom när han ser så där bekymrad ut som bara han kan. Han får därför stanna ett tag till.



Michaels rival är det nya tillskottet Dan som dök upp från ingenstans och fångade mitt hjärta. Hans naiva pojklika sätt och lite blyga uppsyn får mina knän att darra.


Om sanningen ska fram så har jag bara Mike för att han är så händig i hemmet och kan fixa glödlampor och dylikt när Hugh är på inspelning. Men han har sin charm han med.



Jag vet att denna man kommer som en chock för er alla, det blev en överraskning för mig med. Men då herrn är president och möjligvis den bästa manliga karaktären jag någonsin stött på så kan jag bara inte motstå hans vänliga ögon och ton.



Och så Peter Petrelli då. Vad fan... killen kan ju flyga. Behöver jag säga mer? En hjältinna (super-technician) hör samman med en hjälte... Ja, när inte Hugh är hemma då.

3 kommentarer:

Matilda sa...

Där ser man.
Jag tänkte häromdagen att jag kanske skulle tipsa dig om Terminator-tv-serien. Men sen kom jag på att det nog inte fanns nån hunk där som passade så det skulle vara slöseri med tid.

Anonym sa...

Mc Dreamy är min. Kan du vara snäll o nöja dig med de andra....
Tack! Kram =)

GeishaQ sa...

En såpa utan hunk? Nä tack! Där går gränsen.

Marika: Sällan bruttan. McDreamy är ju min ömma man. Men du kan få låna honom när jag är upptagen med de andra.