lördag 10 maj 2008

Eldprovet

Ikväll var det eldprovet. Sista kvällen som Super Technician, och mina kunskaper ämnade granskas genom att jag skulle vara med och köra en föreställning. Jag klarade det galant med högsta betyg - vad kan man annars förvänta sig av en hjältinna?

Som tack för hjälpen fick jag en flaska champagne och en coolhets-handske. En coolhets-handske är en handbeklädnad man använder för att öka ballhetsgraden, jag har fått användning av mina många gånger under veckan.

På scenen dansades det street dance. Dansarna trodde att de var något. Jag insåg fort att jag kunde spinna på ryggen precis lika bra som dem… åtminstone om Sara puttade på.

1 kommentar:

Anonym sa...

synd att jag missade dansen, båda din och den på scen..
tack för att du tipsade om mig. Var så jävla nervös att jag troede jag skulle dö flera gånger, men det gick bra igår!! Synd att du inte är här!
massa kram