söndag 3 augusti 2008

Havets läckerheter

Igår satt jag och mina killar på Carmen för att avnjuta lite hederlig bärs. Jag var efter några öl tvungen att fråga hur fitta i själva verket smakar och om det verkligen är så där gott som det sägs.

Nicklas förklarade att det är salt men med en behaglig smak. Då tog Stefan till orda:

- Alltså det är ju inte direkt så att man står i glassbaren och ska beställa. "Jag skulle vilja ha en choklad, en vanilj och hmmm... låt mig tänka... en romrussin. NEJ!!! förresten... jag tror jag tar smak av slida istället. Då är glassen komplett."

3 kommentarer:

Michael sa...

Nej! NEEEEEJ! Det är INTE okej! Hehe!

Men Malin, det finns ju ett väldigt enkelt sätt att få veta: Testa då! (inte att jag skulle vilja, men när du ändå är nyfiken..)

Anonym sa...

Hade du frågat min vän Olles okända kompis hade du fått svaret:

Fitta är tammefan det godaste som finns. Ibland kan det vara gott med en kall Pepsi när man varit ute och sprungit. Men annars är fitta det godaste som finns.

/Andreas

GeishaQ sa...

Jag tror jag hoppar att pröva själv. Som jag brukar säga... "Fitta är inte min kopp te."

Pepsi dricker jag förövrigt inte heller. ;)