söndag 17 augusti 2008

Nja, inte riktigt

För nån vecka sedan var jag på väg till affären då en kille frågade mig efter en cigarett.
- Nej, du är för ung, svarade jag killen då han såg ut att vara i femtonårs åldern.
Två äldre killar passerade just när jag sa detta och snappade upp vad jag sagt.

På väg tillbaka från butiken så satt killarna på en bänk som jag passerade och jag hörde dem samtala:
- Där är hon igen. Hon som sa så där till killen. Vad tror du att han frågade?
- Jag tyckte att han frågade om de skulle knulla.

2 kommentarer:

Cosmo girl sa...

Hahaha, roligast hittills! Är det vanligt att få knullförslag på väg till affären? Jag ska börja hänga utanför from nu och testa. Återkommer...

GeishaQ sa...

Dessvärre är det ju inte så vanligt och kommer förslagen från tonåringar så vill jag inte vara med.