måndag 18 augusti 2008

Nu tar vi den, nu tar vi den, nu tar vi...

Det börjar bli lite av en sport att bjuda Råttan på riktigt snuskiga shots. Jag har lyckats få ner brunt slisk i hans strupe förr och i helgen gjorde jag en fet comeback.

Jag gick fram till baren på Bröderna Olssons och bad bartendern ge mig den vidrigaste respektive godaste shoten på stället. Sedan sa jag som det var till Råttan, att han skulle få smaka på den äckligaste av den äckligaste drycken och räckte honom nubben. Själv tog jag give´tvis den godaste.

Råttjäkeln tömde givetvis sitt glas innehåll och svor sedan som en okristlig bonde. Uppenbarligen smakade substansen rövhål enligt Råttans beskrivning. Jag förvånas dock över hans upprepade beteende. Att han aldrig lär sig att det i själva verket smakar skit om jag så säger att det kommer att göra detta. Man kan ju alltid lita på GeishaQ.


Inga kommentarer: