söndag 21 september 2008

Msn message 21/9 kl 21:03

Jimpa: slå på femman, hon i filmen är grymt lik dig :)

Jag kastade mig på dosan och satte på femma och där uppenbarade sig en blond kvinna bakifrån. Hon rotade runt i ett skåp och man kunde bara se hennes halvlånga, vågiga hår. Vem kunde denna kvinna vara? Vem var jag så himla lik? Spänningen var olidlig.

Då vänder hon sig om… och det är… HELEN HUNT! En typ 45 årig, ful kvinna som jag aldrig någonsin vill bli jämförd med igen. Tack för den Jimpa!

4 kommentarer:

Sandra sa...

Haha! Du e ju inte det minsta lik Helen Hunt!

Men var inte så elak mot tjejen. Jag tycker hon ser rätt bra ut.

Puss å kram!

GeishaQ sa...

Bra! Det tyckte jag väl inte heller att jag var.

Anonym sa...

Helen Hunt är ju supervacker. Inget dåligt att vara lik henne alls.

GeishaQ sa...

Då kan du anonyma människa vara Helen Hunt istället. Jag passar på den.