lördag 13 september 2008

När leken blir allvar

En kväll, för några veckor sedan, satt jag och intog öl på Carmen som sig bör. Plötsligt frågar Stefan mig vem jag helst skulle suga av i ett visst band. Att Stefan ingick i detta band gjorde ju saken lite känsligare.

Så jag valde en person utan vidare betänksamhet. Men reglerna förändrades lika fort och så fick jag inte välja den personen jag först hade valt. ”Alla utom den personen” lät det i skällan. Jaha, suckade jag och fick fundera ut någon annan av herrskapet.

Tillslut valde jag en av karlarna och Stefan blev förbenad då inte han var min utkorande friare. Han ansåg sig bortvald. Jag försökte förklara att han var min vän och att man inte idkar sexuellt umgänge med sådana. Men han blev ändå butter och är så än idag.

Nu förstår ni ju alla vart denna lek tagit vägen i dagens läge. Det är ju självklart att herrn jag korat som pristagare av oral tillfredsställelse fått nys om saken. Men det heter inte längre ”Om Geisha skulle måsta välja, minus första valet i bandet, så skulle hon välja dig”. Näe, inte alls, det heter ”GeishaQ vill hemskt gärna suga din kuk om hon får. Hon älskar visst dig.”

So let it be. Då får han väl tro det. Gött att ha bidragit till någons självförtroende. Sådant där händer ändå mig ständigt. Enligt Stockholms rykten är jag kär/gift/kåt/förälskad/intresserad/tänd på varenda karl jag sprungit på. Är det inte fantastiskt att jag bär på så mycket kärlek?


Inga kommentarer: