torsdag 23 oktober 2008

Om allt vore som på tjuvlyssnat.se

Jag och Ingemar var på förhandsvisningen av ”låt den rätte komma in” arrangerat av tjuvlyssnat.se. Om jag och Ingemars samtal skulle ha hamnat på tjuvlyssnats sida så skulle det sett ut ungefär så här:

Biosalong, Stockholm

En kvinna ~25 kommer ner för trappen i biosalongen och sätter sig bredvid man ~25. I sin hand bär hon ett par servetter.
Kvinnan: Äh, det var så jäkla lång kö på toaletten så jag tog några servetter så kan jag kissa i fanta-flaskan när den är slut.
Mannen stirrar förvånat på kvinnan under några sekunder.
Kvinnan börjar skratta: Jag skämtar ju bara med dig fattar du väl.
Mannen: Åh, det enda jag tänkte var ”hur i helvete ska hon klara av att inte pissa utanför”.

5 kommentarer:

Matilda sa...

hihi

JOHANNA, sa...

åå sötnosar! leka i helgen?

Anonym sa...

Det skulle nog stått tjej i 20års-åldern...

GeishaQ sa...

Johanna: Det gör jag så gärna. Vi kan ju höras.

Kajsa: Du menar eftersom jag är så ung och grann då?

Anonym sa...

Japp!