lördag 25 oktober 2008

The Slipover-man strikes back.

Jag tar tillbaka allt snällt jag någonsin sagt om Slipover-killen. Han är ju för fan inte klok!

Igår lekte jag kurragömma på krogen. Det vill säga… jag hukade mig fram genom folkmassan så inte Slipover-killen skulle få syn på mig. Gjorde han det så kastade kan sig nämligen över mig, höll mig fast och mumlade sin jävla harrang man inte fattar ett skit av.

Killen verkar dessutom ha minne som en guldfisk. På vägen hem fick jag telefonsamtal av honom var tredje minut. Vid varje samtal frågade han vart jag bodde. Vid varje samtal sa jag att han skulle gå hem och lägga sig. När han ringde för sjunde gången inom loppet av en halvtimma så blev jag förbannad. Jag hade tänkt säga att jag just skulle ha gruppsex med två feta japaner, men jag nöjde mig med att be honom sluta ringa. Jag sa det med min allra argaste röst sedan stängde jag av telefonen.

Imorse när jag slog på min mobil så hade jag tysta telefonsvarsmeddelanden från honom och sms á la Slipover-killen, dvs. tomma sms. Människor som skickar tomma textmeddelanden med flit är ju helt jävla sjuka i huvudet. Slipoverkillen ÄR helt sjuk i huvudet.

4 kommentarer:

Matilda sa...

det börjar med bråk och slutar med barnbidrag

Sandra sa...

Haha, Matilda är kul hon :)

Syster, det är ju bara för att du är så oemotståndlig och underbar. Det är helt enkelt tanken på dig som gör honom galen.

GeishaQ sa...

Matilda: Sånt där skämtar man inte om.

Anonym sa...

Jo, vi har väl alltid vetat att han inte direkt är som alla andra. Men som sagt... Du har en förödande effekt på karlfolket.