onsdag 5 november 2008

En speciell väckarklocka

Det första jag fick reda på imorse var att Obama hade vunnit valet. Och då menar jag verkligen DET FÖRSTA jag fick reda på.

Jag sover alltid med ventilen öppen om natten för att få frisk luft och den här natten var inget undantag. Tidigt imorse vaknade jag av att en av mina grannar ställt sig på balkongen. Där stod han och gastade ut över gården ”OOOOBAAAAAAMAAAAAA”, följt av ett Tarzan-vrål. Alltså ett sånt riktigt Tarzan-vrål som brukar göras medan man slår sig för bröstet och sedan slänger sig på en lian. Rätt surrealistiskt uppvaknande kan jag lova. Men jag anser mig välinformerad och är glad att jag slapp nattvaka för att få reda på det fantastiska resultatet.

http://www.svd.se/nyheter/utrikes/usavalet2008/artikel_1992245.svd

Inga kommentarer: