söndag 9 november 2008

Framtidsplaner

MSN konversation 8/11 kl. 11.16

GeishaQ säger:
min älskade... vet du vad jag gör?
jag har vart på biblioteket å bakar bullar med rullar i håret

Inky säger:
du har gått och blivit hemmafru?

GeishaQ säger:
japp, ska vi gifta oss?

Inky säger:
okej!

GeishaQ säger:
då ska du få bulle varje dag

Inky säger:
då blir jag ju tjock

GeishaQ säger:
det gör inget, du är ju gift

Inky säger:
men du vill väl inte ha en fet man?
jag vill inte ha en fet fru iaf

GeishaQ säger:
jag tänker ändå inte ligga med dig så du får va hur tjock du vill

Inky säger:
nä då vill jag inte gifta mig

GeishaQ säger:
meh vad fan!
va lite schysst, du får ju bullar.
du kan ju ha älskarinnor

Inky säger:
ja, du får leva med att jag är notoriskt otrogen

GeishaQ säger:
men deeet gör mig inget.
jag ska ju läsa tantsnusk å drömma om exotiska ynglingar.






Och om jag nu ska gifta mig med Ingemar så måste ni ju såklart stötta min man genom att rösta på hans band på hemsidan http://www.swedishmetalawards.com/. I vänstra hörnet kan man klicka för att nominera, där kan ni skriva bandet "The Ugly" under bästa nykomlingar. Supporta nu för fan!

Inga kommentarer: