söndag 2 november 2008

Q är kär!!!

Jag har funnit en ny kärlek.

Dagen har ägnats i soffan. Jag har upptäckt en ny serie – ”Lipstick Jungle”. Den är inte bara bra på grund av att den handlar om tre stycken framgångsrika kvinnor. Jag fullkomligt älskar serier om brudar som tar för sig, tjejer med stake, kvinnor som kan. Det räcker gott som argument för varför man ska tillbringa en hel söndag framför tvn.

Men sen finns det en annan anledning. Denna fantastiska karl jag har funnit. I serien medverkar nämligen den fabulösa karaktären Kirby. Här snackar vi godbit. Tant Q ligger på soffan och gör förtjusta utrop så fort han kommer i bild. Det är spontana applåder när han glider fram utan tröja och jag skickar frenetiskt slängkyssar till honom. Q måste fläkta sig lite i ansiktet när han dyker upp i rutan, skrockar förnöjsamt och sätter mig alert upp för att koncentrerat följa varje steg han tar.

Ja, jag är kär. Hugh Jackman får dröja ett tag för nu ska jag inleda en affär med underbara Kirby. Jag tror Hugh kommer att ha förståelse för min temporära otrohet. Jag menar… Kolla på karln!!!



1 kommentar:

Sandra sa...

Du och min man kan bilda klubb. Han följer också denna menlösa serie. Vet inte om det är av samma anledning dock. Det kanske jag borde ta reda på?Följer du, liksom honom, även nya versionen av "90210", tro? Eller "Smallville" kanske? Nåväl, jag vet att du inte är helt förlorad eftersom du trots allt troget följer godbitar som "Brothers and Sisters" också.