onsdag 26 november 2008

Vid närmare eftertanke... nej tack.

Jag hittade en sida på internet som avslöjar hur jag och Emils blivande barn kommer att se ut. Nedan kan ni se lilla Nemi och Mio.


Med hänvisning till ovanstående bilder så anser jag att jag har goda grunder att avstå från idén om att jag och Emil ska ha barn.

Ungjävlarna ser ju ut som om de är plockade ur en tysk reklamfilm och jag klarar knappt av att titta på lilla Mio utan att få psykopatvarningsklockor ringandes i öronen på mig. När snorungarna skulle passa bättre i en Lambi-reklam än i min famn så är det bäst att passa. Så om nån vill ha Wherters Orginal-kids så har jag två till övers. Varsågod!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dock skulle ju dottern till skillnad från sin mor få ett enormt högt hårfäste. Kanske gener att ta vara på ändå så sparar dom ju in rakhyvlar i framtiden...

GeishaQ sa...

Hoho! Så sant så sant! Det måste vara faderns gener som spökar.