fredag 7 november 2008

Lustdödaren

Härom dagen satt jag och Emil och pratade på msn. Vi hade en vild diskussion om Lipstick Jungle-Kirby och hur jäkla het han är. Vi gjorde det sedvanliga, bytte videoklipp och bilder av läckerbiten, sedan bråkade vi om vem som skulle få honom.

Jag kan inte förstå hur Emil kunde tro att han skulle få sig en smakbit av min redan funna älskare, men han försökte intensivt få mig att dela med mig. Höll på att jiddra om att jag var snål och så vidare. Diskussionen hade pågått ett bra tag när Emil plötsligt häver ur sig: ”Fatta att Per Gessle är 50 år.”

Vilken jäkla lustdödare!!! Här sitter man och drömmer om Kirby, har en fin fantasibild av honom och mig och vad gör cp-Emil? Jo, han börjar snacka Per Gessle mitt i under drömmande. Åtrån försvann kvickare än en höna skiter.

Inga kommentarer: