tisdag 24 juni 2008

En bildserie

Min syster brukar alltid klaga på att jag bara lägger upp fula bilder på henne i min bilddagbok. Ibland bönar hon och ber att jag ska låta bli att ladda upp somliga foton. Men vi vet väl alla att man som lillasyster existerar bara för att retas och jävlas. Därför presenteras nedan en sensationell bildserie. Bara för dig älskade syster.


Kristet utseende


Vad händer här egentligen?


Som Mona Lisa har sitt leende... tamtamtam...

Jaså? Säger du det?

Klafs-padda

Och så en sista close up så ingen missar hur vacker min syster är.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Näe, fy fan vad elakt. Å den där jävla näsfinnen lär förfölja mig till graven. "Här vilar Sandra, älskad syster, fru och mor, och hennes näsfinne".

Nåväl, jag får väl inse fakta, man är ju inte vackrare än vad kameran visar, eller hur det är man säger.

Anonym sa...

Hahaha, vad rolig du är!
Om jag gjorde såhär mot min syrra skulle hon slå ihjäl mig. På stört alltså! :D