torsdag 5 juni 2008

Modlöshet är bara den sårade egenkärlekens förtvivlan

Jag har fått skavsår. Inte ett, utan åtta köttsår på både höger och vänster fot. Det ser ut som att mina fossingar har blivit utsatt för rysk slakt-tortyr. Om jag skulle slänga upp fötterna på bordet och fråga om ett ligg skulle samtliga karlar springa sin kos och min oskuld skulle automatiskt växa tillbaka. Uppsynen är så fasansfull att inte ens Mr Blöjstjärt skulle ta i mig med tång.

Men jag är Fantomen, jag härdar ut.

2 kommentarer:

Matilda sa...

Mycket om hur det ser ut, men inte hur det känns?
Gör ont antar jag.
Akta dig för att få skavsår mellan tårna bara, det kan ge men som jag kan berätta om vid ett annat tillfälle.

GeishaQ sa...

Mellan tårna har jag också skavsår, men du vet... jag är fantomen, det gör inte så ont. Ba å byt skor.