tisdag 1 juli 2008

Kvinnors bröst är inte det viktigaste, men något av det mysigaste

Det tycks som att jag alltid råkar vandra rakt in i Råttans privata samtal.

I fredags skulle jag sluta upp med herrn och hans fru Done. Först passerar jag dem bara då jag var fett stressad till toaletten. Men jag hinner snappa upp ordet lök på väg mot klosetten, vilket får mig att förstå att de endera pratar om bröst eller svett.

När jag återkommer till baren kan jag snabbt konstatera att det är brösten som är på tapeten, men heller inte vilka bröst som helst.
- Min mamma har liksom såna här bröst, säger Done och så visar han med händerna.
- Alltså morsan har snarare lite toppiga bröstvårtor.
- Så din mamma har snygga pattar?
- Nja, det kan man väl säga.
And so on…

Jag har inte så mycket att tillägga. Min mamma har rätt avlånga bröst.


Inga kommentarer: