fredag 11 juli 2008

En annan beundrare

Jag kom att tänka på att min beundrare kanske är en helt annan person. Nämligen en av de boende på den gruppbostaden där jag jobbar.

En dag när jag satt och rökte så satt jag uppflugen på en bänk utanför hyreshuset och skrevade som jag brukar göra då jag inte tycks kunna sitta som en normal person. Ut kom en av de boende, tog en titt på mig och utbrast:
- Näemen GUD vad snyggt du sitter. SKITSNYGGT!

Morgonen därpå kom hon in i personalens och de boendes gemensamma utrymme för att dricka en kopp kaffe med mig och ytterligare en gång gav hon uttryck för hur jäkla snyggt jag satt och försökte därefter dra upp sitt ben under sig med det andra utsträckt.

Klart alla vill sitta lika snyggt som Q.

2 kommentarer:

Anonym sa...

jag vill naturligtvis ha upp en skiss på sittställningen

GeishaQ sa...

Jag är ju dessvärre hemskt dålig med pennan så skissen kommer vara svår att utföra. Men du får så lov att lita på att jag sitter jäkligt snyggt.