måndag 7 juli 2008

Beundran är ovisshetens dotter

Jag har en hemlig beundrare. Eller… ja, någon person skriver kommentarer på min blogg under nicket ”hemlig beundrare”.

Detta får mig såklart att spekulera i vem denna okände friare kan vara. Om det kanske är en tapper riddare som ska komma mig till undsättning och rädda mig från japaner eller dylika skräckscenarion?

Jag har bestämt att min hemliga beundrare är Hugh Jackman. För så måste det vara. Jag vet ju att han avgudar mig, men dessvärre har jag inte sett av honom sedan vår fantastiska bröllopsnatt. Jag kan bara ana hans vilsna själ som ivrigt söker efter mig i fjärran länder utan att förstå att jag i själva verket bara flyttat till Enskede.

Min älskade Hugh, jag finns här, och jag väntar på dig.

4 kommentarer:

Sandra sa...

Fan vad Hugh blivit bra på svenska på sistone. Eller använder han sig av tolk när han läser och skriver kommentarer på din blogg?

Måste dock erkänna. Jag vet inte ens vem Hugh Jackman är. Jag borde väl skämmas för att jag inte ens har koll på min egen svåger. Eller så ska du skämmas för att du aldrig presenterat din make för familjen.

GeishaQ sa...

Men åååååååååå, du ska vara min syster. Känner du inte till Hugh så avsäger jag mig dig som syster. Det är ju allas vår Wolverine från X-Men. *suck* Ibland vet jag inte vad jag ska ta mig till med dig.

Anonym sa...

Du är bra på Photoshop. Jag skrattade åt bilden. :)

GeishaQ sa...

Ah, det är inte jag som gjort bilden, utan en god vän. Så jag ska inte ta cred för det.