måndag 21 juli 2008

What comes around goes around

För någon vecka sedan så beklagade jag mig över en karl som ville ha men inte gav något. Jag var ypperligt besviken över de kåtplågor denna man lämnat efter sig. Men se… what comes around goes around och min roll blev den motsatta efter fredagens eskapader.

En norrlänning frågade på natten om han fick sova hos mig och efter att ha gjort klart för karlsloken att han kunde se sig i stjärnorna efter att få sex så fick han sova över som han önskade.

Det visade sig vara ett mycket bra beslut från min sida. Ty plötsligt fick jag klart för mig att jag inte bara är enastående utan är den mest fantastiska kvinnan i hela världen. Detta uttrycktes på den bredaste norrländskan jag någonsin hört. Och även om jag förr aldrig lagt märke till att jag är detta underverk, så valde jag ju självklart att tro på hans ord. Det sägs väl att norrlänningar är att lita på?

Komplimangerna haglade, plötsligt bestämde sig herrn för att jag skulle få massage för det behövdes visst blodflöde i ryggen och när han sa ”ursäkta mig, men du smakade så gott, jag måste bara…” för tredje gången så tyckte jag att det var ypperligt smart av mig att neka herrn sex men ändå ta med honom hem. Feel free to do your thing sugar.

Kanske blev toppen nådd när denne ställde sig och lagade frukost åt jag och Monica på morgonen. Damerna låg på soffan och serverades äggröra, bacon, mozzarella och grönsaker. Ibland är det synd att man inte gillar karlar, för det där livet skulle jag kunna vänja mig vid. Men kanske behöver jag snarare en betjänt med en stark vilja att tillfredsställa sin härskarinna.

Jag börjar få en stark tro på karma. Det man ger, det får man förr eller senare tillbaka.

Inga kommentarer: