måndag 14 april 2008

Kukar for the people

Jag har fått en önskan om att jag ska skriva om kukar. För att glädja Satans Crew och Sparris har jag därför funderat på vad som sägas kan om detta. Då jag saknar egen utrustning av detta slag så har jag tyvärr inte så mycket erfarenhet.

Förvisso drömde jag en natt att jag blev försedd med kuk. Jag upptäckte den när jag var på ett badhus och skulle gå på toaletten. När jag drog ner min laxrosa baddräkt så var den bara där - en ful liten korv som skiftade i lila. Den var den smaklösaste snopp jag någonsin skådat och jag kände ett visst motbjudande till min nya kroppsattiralj. Vad gör man i en sån situation liksom? Jag drog i den för att se om den om möjligt kunde bli lite längre.

När jag var barn så var jag övertygad om att jag hade snopp, fast en liten som liksom var där inne. Snoppen visade sig dock vara fullkomligt oduglig vid toalettbesök. Tapeten blev blöt och mamma blev sur.

Annars kan jag säga som Maria sa häromdagen.
”Pungar, de är allt bra lustiga, de liksom bara hänger där och dinglar.”

1 kommentar:

Anonym sa...

det är typ fjärde gången på två dagar jag snubblar över tjejer som brainstormar kring ämnet kukar... skumt... är det möjligtvis en ny trend? eller är jag bara på fel/rätt plats(beroende på hur man ser det) eller är det möjligtvis en konspiration mot mig... hm... såklart måste jag dra allt till mig själv haha... hmm... obehagligt ;) kul att läsa din blogg! tjaaaaa!!!!

h jessie