måndag 7 april 2008

Sms-konversation

Stefan: Buhu. Vad görs.
Jag: Jag ligger i sängen och orkar mig inte upp.
Stefan: Jag med. Fan tänkte du skulle hit på film och pizza.
Jag: Jösses. Hade varit fint men ligger i armarna på en karl. Och när jag är bakis känns Hornstull långt borta.
Stefan: Haha, med vem då?
Jag: Slipover-killen.
Stefan: Ännu mer haha. Fast nästan lite mer muhaha.

Jag åberopar tillfällig sinnesförvirring som härletts ur de shot som jag, Råttan, Robin och Jenny satt i oss föregående kväll. Det där talesättet "när alkoholen går in går vettet ur" verkar ha satt sin prägel på damen.

2 kommentarer:

Sandra sa...

Sinnesförvirringen verkar inte vara så tillfällig dock, snarare återkommande. Haha

Anonym sa...

För någon sekund så var det någon som trodde att jag var "slipover-killen", vad har folk för kostiga taknar ibland...?!