måndag 21 april 2008

För att klargöra!

Kan vi reda ut det här en gång för alla?

Jag vet inte hur lite man har att göra i Umeå-trakterna vid den här tiden på året, men det verkar som om intresset för Slipover-killen har stigit åt skyarna. Morsan tar emot samtal från min älskade moster och min farsas tjej angående den ”nya killen” som dykt upp i min bilddagbok. Vem är denne figur? Har Q träffat någon? Han har ju bar överkropp… etc.

Här händer dock något lustigt. Jag har sagt till min mor att denne Slipover-kille tycks vara efterbliven och att jag inte vill träffa honom överhuvudtaget. TROTS DETTA har hon fått det hela till ”Nja, det är väl inget just nu, men det kan kanske bli i framtiden.”

JAG VILL DEMENTERA!!! Jag intresserar mig inte för efterblivna killar, har aldrig gjort, kommer aldrig att göra. Hur i hela fridens dagar kan hon få mina kväljningar och suckanden i telefonen till ”… det kanske kan bli i framtiden.”

Pappa ringde idag och frågade om jag skulle ta med mig Slipover-killen på hans bröllop. Jösses Amalia! Kan inte en stackars tös få bli full någon gång och göra misstag utan att man därefter måste skaffa barn med misstaget i fråga?

PS. Slipovers är det fulaste jag vet. DS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Du behöver inte skaffa barn alls :) Men du förstår väl att vi vill kolla statusen på efterbliven-slipover-typen. Inget är gott nog åt vår älskade VBoCMM! ;)